FloMembers-tunnukset ja jäsentiedot

JÄSENSIVUT JA JÄSENMATERIAALI


Miten pääsen jäsensivuille ja näkemään materiaalin?

SLEOlla on käytössään FloMembers-jäsenrekisteri. Jäsenrekisterissä pääset päivittämään omia yhteystietojasi sekä näkemään jäsensivujen materiaalin ja koulutustallenteita. Kirjaudu siis FloMembersiin, kun haluat päivittää esim. yhteystietojasi.

Mikäli olet liittynyt jäseneksi viimeisen kahden viikon sisällä ennen koulutusta/webinaaria, etkä ole vielä saanut jäsentunnuksia, mutta haluaisit tunnukset käyttöösi tai linkin webinaaritapahtumaan. Lähetä meille kuvakaappaus yhdellä/yhteisellä sähköpostilla osoitteisiin suomenlukioidenerkat@gmail.com sekä myös osoitteeseen rahastonhoitaja.sleo@gmail.com.

Hiljattain maksettu jäsenmaksu ei näy heti SLEOn pankkitilillä. Kuitin/kuvakaappauksen avulla tunnustesi saamista ja osallistumismahdollisuuttasi voidaan yrittää poikkeustilanteissa jouduttaa (aina tämä ei ole mahdollista, koska SLEOn toimintaa tehdään vapaaehtoistyönä).

HUOM! SLEO ry ei siis takaa, että esim. tapahtumaviikolla lähetetyt jäsenhakemukset ehditään käsittelemään, laskuttamaan ja hyväksymään jäseniksi ennen tapahtuman alkua. Olethan siis ajoissa liikkeellä.

JÄSENSIVUILLE KIRJAUTUMINEN JA JÄSENMATERIAALIN TARKASTELU


Miten näen jäsenistölle tarkoitetun materiaalin?

Pääset katselemaan jäsensivujen materiaaleja verkkosivun ylävalikon kohdasta ”Tarkastele jäsensivujen materiaaleja”. Kirjaudu sisään FloMembersiin. Kirjautumisen jälkeen sinulle pitäisi avautua Jäsensivut-näkymä. Jos kuitenkin jostain syystä päädyt omiin tietoihisi jäsenrekisteriin, pääset takaisin jäsensivulle painamalla Omat tiedot -sivun yläreunan sinisen palkin otsikkoa ”Extranet”. Extranet-sivu vie sinut jälleen Jäsensivut-näkymään.

Miten päivitän yhteystietoni?

  1. Kirjaudu sisään jäsensivuille painamalla tästä.
  2. Paina selaimesi vasemmassa yläreunassa olevaa vasemmalle suuntavaa nuolta, joka on verkkoselaimen osoitekentän vieressä (ikään kuin menisit taaksepäin edelliselle sivulle).
  3. Nuolen kautta pääset FloMembersin jäsensivuille Omat tiedot-näkymään, josta pääset päivittämään yhteystietojasi.


UKK – Apua teknisiin pulmiin

Pääsenkö kirjautumaan FloMembers-jäsenreksiteriin ja näkemään Extranetin jäsenmateriaalin samoilla tunnuksilla?

Kyllä. Kaikki palvelut ovat saatavilla yksillä ja samoilla tunnuksilla.


Minulla ei ole FloMembers-tunnuksia – mitä teen?

a) Liity jäseneksi ohjeiden mukaisesti painamalla tästä. Saat jäsenyyden myötä FloMembers-tunnukset, joiden kautta pääset päivittämään tietojasi ja pääsyn Extranet-sivulle, josta näet jäsenistölle tarkoitetun materiaalin ja webinaaritallenteet.

b) Mikäli olet jo jäsen, mutta et ole aktivoinut/saanut jäsentunnuksia, ota yhteys SLEOon sähköpostitse osoitteeseen suomenlukioidenerkat@gmail.com.


FloMembers-tunnukseni ei toimi tai en näe Extranetin jäsensivua – mitä teen?

a) Kokeile uusia salasanasi yllä olevien ohjeiden mukaisesti.

b) Mikäli salasanan uusiminen ei auta tai et näe FloMembersissä Extranet-välilehteä, ota yhteys SLEOihin osoitteeseen suomenlukioidenerkat@gmail.com


Haluan vaihtaa FloMembers-tunnukseni sähköpostiosoitetta – mitä teen?

a) Kirjaudu sisään vanhoilla tunnuksillasi (sähköpostillasi)

b) Valitse FloMembersistä Omat tiedot -välilehti.

c) Päivitä sähköpostiosoitteesi

HUOM! Jos et tämän jälkeen pääse kirjautumaan sisään, kokeile uusia salasana uuteen sähköpostiosoitteeseesi kohdasta “Salasana hukassa?”. Mikäli tunnuksesi eivät toimi, ota yhteyttä SLEOihin sähköpostitse osoitteeseen suomenlukioidenerkat@gmail.com ja pyydä tunnusten manuaalista uusimista.


Unohdin FloMembers-tunnukseni salasanan – mitä teen?

a) Mene FloMembersin kirjautumissivulle https://www.flomembers.com/suomen-lukioiden-erityisopettajat

b) Valitse kirjautumissivulta kohta “Salasana hukassa?”.

c) Syötä oma sähköpostiosoitteesi kenttään. Saat tämän jälkeen sähköpostiisi salasanan uusimislinkin.

d) Kun olet uusinut salasanasi linkin kautta, pääset kirjautumaan FloMembersiin.


Salasanan uusimislinkki ei tullut perille sähköpostiini – mitä teen?

1) Tarkista myös roskaposti. Mikäli et löydä linkkiä, tilanne voi olla jokin seuraavista:

a) Et ole aktivoinut FloMembers-tunnuksiasi saamallasi linkillä, joka on lähetetty sinulle, kun olet maksanut jäsenmaksusi ja sinut on hyväksytty jäseneksi. Pyydä uutta aktivointilinkkiä sähköpostitse osoitteesta suomenlukioidenerkat@gmail.com

b) Voi olla, että yrität kirjautua sisään väärällä sähköpostilla (esim. henkilökohtaisella vaikka olet luonut tunnuksen esim. työsähköpostille), jolloin linkkiä ei saavu, koska järjestelmä ei tunnista että sähköpostillasi olisi käyttäjätunnus. Varmista, että käytät oikeita tunnuksia. Voit kokeilla lähettää salasanan uusimislinkin useampaan eri sähköpostiisi kohdasta “Salasana hukassa?”. Jos saat linkin tiettyyn sähköpostiin, pääset uusimaan salasanasi ja kirjautumaan kyseisellä sähköpostilla ja antamallasi salasanalla FloMembersiin.

c) Yksi vaihtoehto voi olla, että oman organisaatiosi (esim. kuntien sähköpostit) voivat toisinaan olla niin vahvasti suojattuja, että linkki ei läpäise palomuuria. Ole yhteydessä SLEOon sähköpostitse osoitteeseen suomenlukioidenerkat@gmail.com.

2) Jos mikään yllä olevista ohjeista ei auta sinua eteenpäin, ole sähköpostitse osoitteeseen suomenlukioidenerkat@gmail.com, niin selvitetään asiaa yhdessä tarkemmin. Sähköpostiin kannattaa liittää mukaan esim. kuvakaappauksia näkymistä, jolloin meidän on helpompi paikantaa ongelmaa.